Translate

czwartek, 6 września 2012

złota jesień

 uwielbiam jesień! zawsze ją lubiłam...
kiedyś za to, że w końcu (!) zaczynała się szkoła (wiele osób uzna mnie za niepoczytalną...) i znów można było spotkać wszystkich znajomych w jednym miejscu...
 teraz za kolory liści, za owoce i za świeżość i rześkość porannego powietrza
stąd ten maleńki wisiorek - kolorystycznie nawiązujący do tej pięknej pory roku

znalazła się w nim cała masa cytrynów, kamienie księżycowe oraz czarna perła słodkowodna...





ktoś z Was jeszcze lubi jesień?
pozdrawiam i idę nacieszyć się tym pięknym słońcem na dworze!

8 komentarzy:

  1. Cudowny naszyjnik. Jesień jest piękna, te kolorowe liście szeleszczące pod stopami i mnogość darów natury.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny :) podobają mi się te delikatne, jesienne kolorki :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda wisiorek, natomiast jesień może być śliczna, pod warunkiem,że nie kapie mi za kołnierz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, bardzo interesujące miejsce, doskonały tekst, wspaniale opisany, prawdopodobnie nie raz odwiedze twój blog, bo naprawde niezmiernie mi się tu u Ciebie podoba, pozdrawiam Bożenka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy artykuł
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń

podzielisz się opinią?

Ball Clock