Translate

niedziela, 13 kwietnia 2008

Zaczynamy:



BABY ANIMAL - kolczyki wykonane z masy termoutwardzalnej i posrebrzanych bigli - prezent dla dziewczyny mojego brata (pozdrowienia dla Was) / polymer clay beads, silvered elements - it was a gift for my brother's girlfrend :)

Moje wyroby to w większości ozdoby wykonane z masy termoutwardzalnej FIMO. Bardzo ją polubiłam za jej plastyczność (jeśli można polubić taką rzecz :). W większości przypadków nie lepię z niej gotowych form (jak wyżej), a używam do produkcji koralików, jak to jest pokazane na poniższym zdjęciu:
My jewellery is mostly made of polymer clay (FIMO) hand made beads... :


W KRATKĘ - kolczyki z masy termoutwardzalnej (koraliki mojego wykonania), koralików szklanych, linki jubilerskiej oraz elementów posrebrzanych / CHEQUERED - polymer clay beads (hand made), glass beads, jeweler string and silvered elements

Czasem wykorzystuję lepienie i tworzenie "różnowzorkowych" koralików:


NIETOPERZE (sprzedane) - kolczyki z masy termoutwardzalnej (koraliki mojego wykonania), linki jubilerskiej oraz elementów posrebrzanych - moje ulubione kolczyki :) / BATS (sold) - polymer clay beads (hand made), glass beads, jeweler string and silvered elements - my favourite earrings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

podzielisz się opinią?

Ball Clock